24 Aralık 2010 Cuma

TAKIM ARKADAŞI ARANIYOR =)


Blog sayfamda böyle bir duyuruyu dile getireceğimi hiç düşünmemiştim =) ama her şey olabiliyormuş demek ki =)

Çalışmış olduğum şirkette call center departmanına (bulunduğum departman) tam zamanlı çalışacak takım arkadaşları aranıyor. Dedim ki, Blogumda bu konuyu dile getirsem ve sizlerde kendi bloglarınızda paylaşırsanız eğer belki sevdiğim, ya da sevdiğiniz insanları sevindirebilir, işsizlikten kurtarabilirsiniz =)

Kısaca şirket ve iş tanımını sizlerle paylaşmak istiyorum.

Gıdaser Gıda Dağıtım Sanayi ve Ticaret A.Ş.

• Esas Holding bünyesinde 2005 yılında kurulmuş, profesyonel kullanıcıya zamanında hizmet götüren dağıtım şirketidir.

• Yüksek kalite standartlarına uygun gıda ve gıda dışı ürünleri tedarik eder.

• Marmara, Ege, Akdeniz ve İç Anadolu Bölgesinde Ev Dışı Tüketim (EDT) noktalarına yaygın satış ve dağıtım yapar.

• Kendi adına tescilli olan BONSERVİS markası ile konusunda uzmanlaşmış, kalite, hijyen ve teknolojik altyapısı sağlam firmalarda üretim yaptırır.



Hatta firma ile ilgili bilgileri http://www.gidaser.com.tr/ adresinden daha detaylı öğrenebilirsiniz. Kalite ve güvencemizin kesinliği arasında siz değerli arkadaşlarımız ile çalışmak isteriz.

İş tanımı ise,

• Ana santral hat karşılamasını gerçekleştirmek,

• Mevcut müşterilerden gelen siparişleri almak (telefon, faks, mail yolu ile)

• Alınan siparişlerinin üretimi için yönlendirmesini sağlamak

• Tüm siparişlerin sistemleştirilmesini gerçekleştirmek

Bu işte bizimle çalışmak isteyen değerli arkadaşlarımızın,

• En az Lise mezunu,

• Çağrı Merkezi ve benzer pozisyonlarda görev almış,

• Çözüm odaklı, inisiyatif kullanabilecek ,

• Takım çalışmasına yatkın, sorumluluk alabilecek,

• İletişim becerileri kuvvetli ve akıcı bir diksiyona sahip

• Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli

• Tercihen İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden,

• Deneyim Süresi : 0-2 yıl

• 18-25 yaş arasında tercihen Bayan

• Sabırlı ve kendine güvenmesi gerekiyor.


 


Eğer aranızda kendine güvenen ve sizinle çalışmak istiyorum diyen arkadaşlar varsa , billur.ozkilic@gidaser.com.tr adresine CV gönderebilirler. Eğer siz değilseniz bile çevrenizde iş arayan ve bu iş ile kariyer basamaklarını tırmanmak isteyen arkadaşlarınızın, sevdiklerinizin, kolu komşu, eş dost, akraba herkesin CV sini gönderebilirsiniz =)





İlgi ile okuduğunuz ve bunu herkese duyuracağınız için teşekkür ederim.



Hiç yorum yok: