27 Nisan 2011 Çarşamba

aile ziyareti...

Hafta sonu aile ziyareti…



Cumartesi günleri çalışıyor olmamın azizliği ile büyüklerimi ziyarete gidemiyor olmuştum çokça uzun zamandır. Ancak bayramdan bayrama ellerini öpebildiğim canım anneannem, dedem, babaannem, teyzem, dayım, halam, yengem...

Geçtiğimiz cumartesi günü şirketimden izin aldım. İyi de yaptım… Şirketten 2 gün uzak olmak kadar güzel bir şey yoktu o an için =)

Çok ama çok özlediğim anneannem ve dedem ile birkaç fotoğraf çekildim… Hafta sonu elimde fotoğraf makinesi koşturdum durdum… Herkesin, tüm sevdiklerimin, tüm özlediklerimin ve ayrılık sonrası tüm özleyeceklerimin fotoğraflarını çektim bol bol…

Özlem giderdim her biri ile… Hediye ettiğim takılar ile hepsinin yüzündeki o gülümsemeyi görünce çok mutlu oldum. İyi ki onları bu kadar çok seviyorum…



Birazda çektiğim ve çekildiğim fotoğrafları paylaşayım sizinle… Kuzenlerim, dayım, anneannem, dedem vs…

 

canım dedem ile...


dayım ve dedem...


pampuk anneannem ile...



canım kuzenlerim...


buda deli horoz...



mutluluk benimle olmaya devam ediyor...

Hiç yorum yok: