12 Nisan 2011 Salı

MUTLULUK BENİM DİĞER ADIM...

Çok uzun zamandır yazmadığım düşüncelerim ile birlikte, biriken geçmişimi, paylaşıma dökmenin zamanı geldi artık.


Hayatımı değiştirmeye karar verdim ve değiştirdim de =)

sosyal aktivitelerim oldu artık… Canım o an ne istiyorsa onu yapıyorum ve öylece olduğum gibi çok mutluyum. Anlık yaşıyorum artık. Dünü düşünmüyorum… Yarın ne olacak diye aklıma getirmiyorum. Bugüne bakıyorum. Bugün mutlu muyum? Evet bugün mutluyum… O zaman gerisinin ya da ilerisinin önemi yok benim için.



Artık spor yapıyorum. Zayıflamak için almış olduğum karardan hoşnutluğumu dile getirerek yoğun iş temposunun içerisinde yapılan sporu tam bir stres atma ortamı olarak değerlendiriyorum. Aslında spor yaparak değil de stres atarak zayıflıyorum.. ve çok memnunum =)





Değerli erkek arkadaşımın doğum günü hediyesi olan fotoğraf makinem ile çok güzel fotoğraflar çekiyorum. Yani bana göre çok güzel =) ve bu beni aşırı derece de rahatlatıyor… Hayatımdaki doğru tercihlerden biri olarak nitelendirebilirim fotoğraf çekmeyi. Mutluluk kaynağım oluyor benim =)



Evlenme teklifi aldım değerli biricik çok sevdiğim manyaqımdan… Muhteşem bir organizasyon ile edilmiş muhteşem bir teklif. Hayır deme ihtimalimi ortadan kaldıran bir teklif ile birlikte sonsuzluğa onunla gitmeye karar verdim =)



Gereksiz insanları hayatımdan attım artık… Ne saçma muhabbetlerine tanık oluyorum onların… Ne de somurtkan suratlarına…



Yani sadece mutlu olduğum şeyler var şuan etrafımda… ailem, sevgilim, sınırlı sayıdaki dostlarım ve sosyal aktivitelerim…

Mutluluk benim diğer adım…


Hiç yorum yok: