20 Ocak 2011 Perşembe

BU SESSİZLİĞİ BOZMALI…

BU SESSİZLİĞİ BOZMALI…





Uzun zamandır yazamıyorum herhangi bir şey. Zamanı içimden akıtmalı, tüm hislerimi dökmeliyim aslında. Kızıyorum bazen kendime… “kendim için neden hiçbir şey yapamıyorum “diye. Zaman ayıramıyorum ki hiç… Yorgunluğumda boğuluyorum sürekli… Karar verdim şimdi…

Fotoğraf makinesi almak istiyorum mesela… Öyle profesyonel falan değil yani… Sıradan bir dijital =) zamanı kaçırmayayım… Aslında çok şey yapıyorum ama paylaşamıyorum görsellerini… Sadece çizimlerimi değil yaptığım tüm aktiviteleri paylaşmak istiyorum ama… Olmuyor ne yazık ki… Bunun için fotoğraf makinesi şart hayatımda… Zaman olmalı, bir şeyler yapmalıyım kendim için… Bloğum ile ilgilenmeliyim mesela… Alışverişe çıkmalıyım… Ortaköy e gidip o güzel cami manzarası ile birlikte boğazı seyretmeliyim, çok zamandır görüşmediğim arkadaşlarım ile görüşmeliyim aslında, anneme hediye almalıyım… Değerli sevgilimin ailesi ile görüşmeliyim… Çılgınlar gibi çeyiz alışverişi yapmalıyım aynı zamanda… Zaman akıp gitmeden kendim ile ilgilenmeliyim… Saçlarımı kestirmeliyim, kilo vermeliyim…

Bunun için bir kuaför ve bir spor salonu yeterli belki ama… Bunlara zaman ayırmayı bilmeliyim… Sık sık farklı şeyler yapmalıyım ben. Kitap okumalıyım… Sinemaya gitmeli ya da evde romantik komedi filmleri izlemeliyim… Sevgilim ile vakit geçirmeliyim. Onun yanında olmalı, onunla güzel bir cafe de saatlerce sohbet etmeliyim. Gözlerinin içine baka baka geçmişi anmalıyım… Ya da geleceği ne fark eder ki… Onunla uzun uzun konuşmalıyım.

İçimdeki heyecanı söndürmemeliyim… Bu karmaşıklıktan kurtulmalıyım… İnsanların dediklerini değil de kendi istediklerimi yapmalıyım. Telefonumu satmalıyım… Telefon kullanmamalıyım hatta. Zaman içersinde zinde tutmalıyım kendimi… Benliğimden vazgeçmemeliyim.

Yüzümdeki bu gülümsemeyi bir kenara bırakıp tavrımı koymalıyım insanlara karşı. Ben artık ben gibi değil, olması gerektiği gibi davranmalıyım. Mevlana’nın dediği “ ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol” düşüncesini yıkmalıyım kendimde. Zamana ayak uydurmalı, olduğumdan farklı görünmeliyim. Fazla gülümsediğim, fazla samimi olduğum için kimileri tarafından ciddiye alınmıyor hissedeceğime kendimi, ciddiye almak için bu düşünceyi tersine çevirmeliyim. Despot, her zaman mükemmel olmayan, olursa olur, olmazsa olmaz demeyip de, ne den oldu ya da neden olmadı diyebileyim insanlara.

Ben, ben olmaktan çıkmayıp olmak istediğim gibi görüneyim.

Ne karmaşık bir ruh hali içerisindeyim. Ne istiyorum… Ne yapıyorum… Ne umuyorum… Zaman… Zaman… Zaman… Sadece zaman…

Kendimi modifiye etmeliyim… Düşüncelerim… Benliğim… İsteklerim…

Hiç yorum yok: