23 Kasım 2010 Salı

GARİP KENTLER DURAĞINDAN BİNECEK VAR…

Kişinin kendi garipliklerini deşifre edebilmesi iyi bir şey sanırım. Ön yargıları ve kendini beğenmişlikleri bir kenara bırakıp aslında, fazlası senide rahatsız eden durumları görüp paylaşmak zannımca büyük bir beceri…  e tabi sadece rahatsız edici durumlarda ortaya çıkmıyor gariplik. Bazen kişinin kendini çok ama çok rahat hissetmesi de gariplik değil mi? Neyse neyse… Sevdim ben bu mimi =)
Tüm gariplikler sıra sıra dizilirmiş şimdi…  Ne güzel olurdu dimi =) ama o kadarda garip değilmişim demek ki =) düşünüyorum… düşünüyorum….
Hımmm… Düşündüm ve paylaşıyorum… Huy edinmişim herhalde kendime… Çalıştığım şirket içerisinde herkese her dakika el sallayarak yanıt veriyorum. Birilerini gördüğüm de beş parmağımı birden deli gibi açıp ecüc bücüc sallıyorum ellimi insanlara… Hatta çevremdekileri buna o kadar alıştırmışım ki…  Her merhaba dediğim insanın verdiği geri tepki de kocaman gülümseme ardından Delice sallanan bir el ile noktalanıyor.  Bir gün, bir arkadaştan aldığım “kızım arıza mısın sen?” tepkisinden sonra, sebebini açıklamıştım ona.  “Fazla pozitifim… Çok enerjik bir yapıya sahibim… Bazen yerimde duramıyorum. Kıpır kıpır içim… Bu yüzden parmak uçlarımdan dalgalanan enerjimi ve pozitifliğimi sana da gönderiyorum “ diye… =) gerçi bu açıklama ilk o dakika kafamda belirmişti ama neyse… Artık herkese aynı açıklamayı yapabiliyorum…  
Sonuç ta bu da garip değil mi? =)
 eee... İlk mim’im hepimize hayırlı olsun. Birden kocaman bir enerji doldu içime… Parmaklarımı açarak el sallıyorum şimdi hepinize…  : )

Hiç yorum yok: